فرمانده سپاه لرستان خبر داد؛

برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی«شمیم خانواده» سپاه در لرستان 

سردار باقری گفت: پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی «شمیم خانواده» سپاه سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶ - 20July 2024

برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی«شمیم خانواده» سپاه در لرستان به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از لرستان، سردار «نعمت‌الله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، امروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه  از برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با هدف ایجاد روحیه و مودت بین فرزندان این قشر از دوم مرداد به مدت چهار روز و با حضور یک هزار و ۹۰۰ نفر در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود:  پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه با حضور یک هزار و ۹۰۰ نفر در قالب ۴۵ رده در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

سردار باقری با بیان اینکه در این جشنواره فرزندان پاسدار سراسر کشور، سپاه استانی و نیروهای هوایی، زمینی و دریایی در خرم‌آباد حضور خواهند داشت، گفت: آداب و رسوم فرهنگ لرستان  نیز به این قشر معرفی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، تکواندو، تیراندازی ، کشتی و آمادگی جسمانی و با شعار «رهروان نهضت حسینی و یادبود خادم الرضا و شهدای خدمت» در این جشنواره پیش بینی شده است.

 وی با بیان اینکه زیرساخت‌های میزبانی در خرم‌آباد محدود است و دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات لازم جهت همکاری با سپاه لرستان را انجام دهند، خاطر نشان کرد: جهت حضور اصحاب رسانه در این جشنواره، روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.

 باقری در ادامه گریزی به انتخابات ریاست جمهوری زد و گفت: نقش رسانه در افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بی‌بدیل بود و نمیتوان آن را نادیده گرفت چراکه این مهم ماموریت نظام بود که موجب سرافراز کشور شد.

در این نشست خبری برخی از خبرنگاران سئوالات خود را در حوزه های مختلف بیان کردند و سردار باقری پاسخ گوی  تک تک سئوالات بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها